غزل و هستي من

هستی بلا!

1390/11/6 9:18
نویسنده : ليلا
835 بازدید
اشتراک گذاری

با اجازه غزل خانوم چند تاعکسهای هستی رو گذاشتم سری بعد انشالا عکس غزلم رومیذارم اولین عکس هستی رو که میبینید چند روزه بوده که ازش گرفتم وبه ترتیب دو ماهه -چهارماهه-شش  واگه اشتبا ه نکنم اون عکس ماکارونی رو یازده ماهه بوده که ازش گرفتم فداش بشم توروخدا نگاش کنید دوست داشتنی نیست ؟!ماچ!حتما الان میگید بقاله که نمیگه ماست من ترشه قهقههالبته الان هستی تپل بلای من دوسال وهشت ماه وبه روایتی سه ساله هست !الان ساعت یازده شبه پرنسسای من تو ی خواب نازن البته هستی بلا تاز ه خوابیده خانم شبا دیر میخوابه وصبحها تالنگ ظهر خواب تشریف دارن ولی غزلکم شبا ساعت ٩شب میخوابه چون هر روز صبح زود باید بیداربشه وبره مدرسه ناراحتامیدوارم که همیشه دوتاشون سالم وشاد باشن تا وجودشون گرمی بخش خونمون باشهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی کیانا
10 بهمن 90 15:06
سلام به شما مادر عزیز و دخترهای نازتون متاسفانه هیچکدوم از عکسهای دردونه هاتونو نتوستم ببینم فکر کنم یادتون رفته بذارید